טקסט הודעת פורום
| 10/23/2007 7:24:00 AM |
|
נושא: אני עם רוק´נ´רול כבר שנתיים, ומבסוט תאריך: 10/23/2007 7:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה רוצה ממש להשקיע - תוכל להשתמש בשמן יעודי לאופנועים - שם יש הבדל ברור בין שמנים "רטובים" לשמנים "יבשים". מלבד העומס הגדול יותר על השרשרת והמהירות, אין הבדל.....
|
חזרה לפורום |
|
|