הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2007 7:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני עם רוק´נ´רול כבר שנתיים, ומבסוט
נושא: אני עם רוק´נ´רול כבר שנתיים, ומבסוט תאריך: 10/23/2007 7:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה רוצה ממש להשקיע - תוכל להשתמש בשמן יעודי לאופנועים - שם יש הבדל ברור בין שמנים "רטובים" לשמנים "יבשים".
מלבד העומס הגדול יותר על השרשרת והמהירות, אין הבדל.....




חזרה לפורום