הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2007 1:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז מה דעתך על זה? :dead: :dead: :dead: :dead:
נושא: אז מה דעתך על זה? :dead: :dead: :dead: :dead:  תאריך: 10/23/2007 1:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש בזה אפילו אלמנטים נוצריים...

http://www.dailymotion.com/video/xj3b_supermoine_creation




חזרה לפורום