טקסט הודעת פורום
| 10/23/2007 2:21:00 PM |
|
נושא: מזל טוב להנרי אוחיון על קבלת COLNAGO מרוזן מינץ תאריך: 10/23/2007 2:21:00 PM
מחבר/ת: moshe Ofan
מזל טוב להנרי אוחיון על קבלת אופניי COLNAGO CLX מרוזן מינץ, כאות הוקרה. האופניים נשלחו לאשקלון לאופן ספורט והיה לי הכבוד להרכיב לו אותם
|
חזרה לפורום |
|
|