הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2007 7:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל מיטל. עם תוכן  לא יודע מה איתך, אבל לי הוא נראה מאוד "דאונהילי"..
נושא: לא יודע מה איתך, אבל לי הוא נראה מאוד "דאונהילי".. תאריך: 10/24/2007 7:06:00 AM
מחבר/ת: דניאל מיטל.

סימטרי, בשרני, קוביות גבוהות עם קוביות צד שבהחלט ישמרו לך על האחיזה בפניות חדות.

http://www.ukbikestore.co.uk/acatalog/Octopus_Tubeless2.JPG


חזרה לפורום