טקסט הודעת פורום
| 10/24/2007 7:06:00 AM |
|
נושא: לא יודע מה איתך, אבל לי הוא נראה מאוד "דאונהילי".. תאריך: 10/24/2007 7:06:00 AM
מחבר/ת: דניאל מיטל.
סימטרי, בשרני, קוביות גבוהות עם קוביות צד שבהחלט ישמרו לך על האחיזה בפניות חדות.
http://www.ukbikestore.co.uk/acatalog/Octopus_Tubeless2.JPG
|
חזרה לפורום |
|
|