טקסט הודעת פורום
| 10/24/2007 7:07:00 PM |
|
נושא: שלום יובל תאריך: 10/24/2007 7:07:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך
אני מציע לך לא להיתקרב לחברה הזאת הם מיצרים אופנים ברמה מאוד נמוכה ולא שווה לבזבז עליהם כסף מה שאני מציעה לך לעשות הוא לתת קצת פרטים על סיגנון הרכיבה שלך ועל התקציב שלך וכך תוכל לקבל עזרה ממוקדת יותר
|
חזרה לפורום |
|
|