נושא: כמו שהוא אמר .. תאריך: 10/24/2007 8:13:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
אלה אופניים איך לומר במילים פשוטות .. זבל. שילדה ששוקלת (לרוב) כמו טנק. חלקים שלא שווים כלום. פשוט לא כדאי להתקרב לזה. אם אתה רוצה להכנס לקטע של האופניים אבל לא להשקיע יותר מידי יש מספיק חברות שמיצרות אופניים ברמות כניסה במחירים טובים. שווה ללכת לבקר ברשתות הגדולות ולראות מה יש להם להציע.
|