נושא: יובל כנס.. תאריך: 10/24/2007 10:04:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
היו לי בעבר אופניים כאלה שהייתי בכיתה ו´... מפרט גרוע מאוד!!!בולם קידמי תקוע רק ליופי(הוא טריפל)דיסק לא עוצר בכלל אפשר ללחוץ על הידית מעצור ולהמשיך לרכב הילוכים זבל!!! אופניים שוקלות כמו טנק אולי אולי אולי יש עליהם רק פוזה
וב1200 שקל שהבן אדם רוצה אתה יכול לקנות אירון הורס או ריאליג..ב1300 בערך אופניים עם מפרט יותר טוב או יד שניה משהו יותר טוב בתקציה הזה אם אתה מחפש משהו יש לי בשבילך TREK ב1000(של חבר)
|