טקסט הודעת פורום
| 10/25/2007 10:26:00 PM |
|
נושא: הר סדום ליל ירח תאריך: 10/25/2007 10:26:00 PM
מחבר/ת: אריה ריזנמן
מתכננים טיול לילה מחר נחל פרצים + נחל סדום ועליה לפני זריחה להר סדום האם משהו מכיר את המסלולו ובעיקר את העליה איפא פוטנציאל בירבור ואיך העליה בלילה להר סדום . תודה אריה
|
חזרה לפורום |
|
|