הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2007 9:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור כרמל עם תוכן  בלם דיסק Promax
נושא: בלם דיסק Promax תאריך: 10/26/2007 9:16:00 AM
מחבר/ת: ליאור כרמל

שלום, אני משתמש בבלם דיסק מכני של Promax ונשבר לי הקפיץ המכני במנגנון הבלם, כך שאין שחרור של הרפידות בתום הלחיצה ושחרור ידית הבלם.
האם ידוע לימישהו היכן ניתן להשיג קפיץ כזה והאם זה קפיץ סטנדרטי או יחודי לדגם זה.

תודה מראש למסייעים.


חזרה לפורום