הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2007 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דימה פולסקי עם תוכן  Cannondale F7 מה אתם אומרים עליו ?
נושא: Cannondale F7 מה אתם אומרים עליו ? תאריך: 10/26/2007 2:27:00 PM
מחבר/ת: דימה פולסקי

שלום לכולם, אחרי סיבוב בחנויות עצרתי על ה-Cannondale המדובר, אומנם המפרט בינוני השלדה קנתה אותי (לפי המוכר זה אותה שלדה כמו בדגמים היקרים + אחריות לכל החיים) ואת כל השאר אפשר לשדרג :)
מחירו 2140 .
האם יש פה אנשים שיש להם נסיון עם הדגם הזה ?
האם יש דגמים אחרים בטווח המחירים הזה (עד ~2500 ) ששווה לבדוק אותם ?
תודה.

מפרט של F7:

http://www.cannondale.com/bikes/08/cusa/model-8FS7.html


חזרה לפורום