נושא: Cannondale F7 מה אתם אומרים עליו ? תאריך: 10/26/2007 2:27:00 PM
מחבר/ת: דימה פולסקי
שלום לכולם, אחרי סיבוב בחנויות עצרתי על ה-Cannondale המדובר, אומנם המפרט בינוני השלדה קנתה אותי (לפי המוכר זה אותה שלדה כמו בדגמים היקרים + אחריות לכל החיים) ואת כל השאר אפשר לשדרג :) מחירו 2140 . האם יש פה אנשים שיש להם נסיון עם הדגם הזה ? האם יש דגמים אחרים בטווח המחירים הזה (עד ~2500 ) ששווה לבדוק אותם ? תודה.
מפרט של F7:
http://www.cannondale.com/bikes/08/cusa/model-8FS7.html
|