הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2007 9:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור כרמל עם תוכן  ראשית - תודה.
נושא: ראשית - תודה. תאריך: 10/27/2007 9:16:00 AM
מחבר/ת: ליאור כרמל

אין לי מושג כיצד נשבר כיון שהוא בתוך תושבת סגורה שאיננה נראית.


חזרה לפורום