טקסט הודעת פורום
| 10/27/2007 12:39:00 PM |
|
נושא: מעבר לשיכוך מלא תאריך: 10/27/2007 12:39:00 PM
מחבר/ת: יוסי זאבים
שאלה: קניתי אופניים iron.horse azur xc ב 5500 ש"ח האם העיסקה טובה? פריטים: בולם קידמי rook shok ´100, אחורי rook shok ´90, מערכת הילוכים lx
|
חזרה לפורום |
|
|