טקסט הודעת פורום
10/27/2007 2:41:00 PM
שלומי ראובן
לחץ אוויר בצמיגים
נושא:
לחץ אוויר בצמיגים
תאריך:
10/27/2007 2:41:00 PM
מחבר/ת:
שלומי ראובן
לפי מיטב ידיעתי יש שוני בלחץ האוויר בין הגלגל הקידמי לאחורי...רציתי לדעת מדוע ומה הסטנדרט המקובל...
חזרה לפורום