הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2007 3:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן ברקוביץ עם תוכן  ברקס הידראולי תפוס ומרעיש
נושא: ברקס הידראולי תפוס ומרעיש תאריך: 10/27/2007 3:48:00 PM
מחבר/ת: רונן ברקוביץ

מורכבים על אופני מערכת בלמים הידראולים של דאור.
לאחרונה אני מרגיש שהברקס "תפוס" על הפלאטה ואין לי בכלל מהלך בידית.
בנוסף נשמעים רעשים מרגיזים מכיוון הברקס בזמן הרכיבה.
מה לעשות?



חזרה לפורום