טקסט הודעת פורום
| 10/27/2007 3:48:00 PM |
|
נושא: ברקס הידראולי תפוס ומרעיש תאריך: 10/27/2007 3:48:00 PM
מחבר/ת: רונן ברקוביץ
מורכבים על אופני מערכת בלמים הידראולים של דאור. לאחרונה אני מרגיש שהברקס "תפוס" על הפלאטה ואין לי בכלל מהלך בידית. בנוסף נשמעים רעשים מרגיזים מכיוון הברקס בזמן הרכיבה. מה לעשות?
|
חזרה לפורום |
|
|