הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2007 4:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  לגבי הפדלים..שים לב טוב טוב...
נושא: לגבי הפדלים..שים לב טוב טוב... תאריך: 10/27/2007 4:43:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

הפדלים שמשתמשים באופני הספינינג עובדים (על פי מה שראיתי עד עכשיו) בשיטת הSPD שזוהי שיטה הנפוצה באופני השטח. לאופני הכביש יש שיטה אחרת ומכאן קליטים אחרים ולרב גם נעליים אחרות (לא תמיד) כך שכדאי לך לשים לב לפרט זה.
הרכיבה באופני כביש עם פדלים של שטח היא אפשרית. רק פדל השטח עמיד יותר ומכאן כבד יותר וניתן לשחרור מהיר יותר מטבעו כמשרת רוכבי שטח, תכונות שנעדרות מרכיבת הכביש בשל העדפת משקל קל על פני תכונות שוליות לרכיבת כביש.


חזרה לפורום