הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2007 6:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל רחמני עם תוכן  אל תעשה את זה לעצמך!!!
נושא: אל תעשה את זה לעצמך!!! תאריך: 10/27/2007 6:56:00 PM
מחבר/ת: טל רחמני

חרא אופניים היה לי את הניסיון מפרט של אופניים לילדים בגיל חמש
נראה לך שזה בולם ענק וגדול אבל בוא יותר גרוע מבולם של 50 מ"מ!
הילוכים של אופניים ששוות 300ש"ח...
שוקלות כמו מכונית
בקיצור לך על אחד המותגים!!... :mad:


חזרה לפורום