נושא: גם לי יש כאלו תאריך: 10/27/2007 8:07:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff
מעל שנה וחצי XC אגרסיבי חבטות וסלעים אבל לא קפיצות לא נוגע לא מיישר לא בודק ....(רוכב עם מעצורי דיסק) על נאבות WTB לייזר דיסק.....שגם בהן אני לא מטפל(משהו עקרוני אצלי..לטפל באופניים כל היום זו מחלה ...ולא צורך מכני...לדעתי...(ולדעת כמה מזוגות האופניים שלי)
שים לב שהחישוקים צרים ואינם בנויים לשים בשר עבה. 2.35 עדיין הולך
בהצלחה
|