הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2007 8:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם הלוי עם תוכן  ה X2 יותר אגרסיביות מ R3
נושא: ה X2 יותר אגרסיביות מ R3 תאריך: 10/27/2007 8:17:00 PM
מחבר/ת: נועם הלוי


אם תקנה X2 לא תהיה מוגבל בכלום...
;)


חזרה לפורום