טקסט הודעת פורום
10/27/2007 8:17:00 PM
נועם הלוי
ה X2 יותר אגרסיביות מ R3
נושא:
ה X2 יותר אגרסיביות מ R3
תאריך:
10/27/2007 8:17:00 PM
מחבר/ת:
נועם הלוי
אם תקנה X2 לא תהיה מוגבל בכלום...
;)
חזרה לפורום