הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2007 8:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ניתן להלביש פנימית קטנה על גלגל גדול...
נושא: ניתן להלביש פנימית קטנה על גלגל גדול... תאריך: 10/28/2007 8:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

כמובן שזה לא מומלץ כפתרון קבע, משום שהפנימית תהיה מתוחה מאוד, כלומר הדפנות יהיו דקות מאוד, ורגישות לפנצ´רים...
אבל אם זה ההבדל בין לצעוד הביתה "סלינו על כתפינו" או לרכב בזהירות - הייתי מנסה להלביש ולנפח את הקטנה.

שלא תדע עוד צער :((

ודרך אגב, כשהייתי קטן אבא שלי אמר לי שאם יוצאים מהבית ונופלים פעמיים בדרך - חוזרים הביתה והולכים לישון :laugh:
אף פעם לא יישמתי את זה :cool:


חזרה לפורום