נושא: ניתן להלביש פנימית קטנה על גלגל גדול... תאריך: 10/28/2007 8:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כמובן שזה לא מומלץ כפתרון קבע, משום שהפנימית תהיה מתוחה מאוד, כלומר הדפנות יהיו דקות מאוד, ורגישות לפנצ´רים... אבל אם זה ההבדל בין לצעוד הביתה "סלינו על כתפינו" או לרכב בזהירות - הייתי מנסה להלביש ולנפח את הקטנה.
שלא תדע עוד צער :((
ודרך אגב, כשהייתי קטן אבא שלי אמר לי שאם יוצאים מהבית ונופלים פעמיים בדרך - חוזרים הביתה והולכים לישון :laugh: אף פעם לא יישמתי את זה :cool:
|