הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2007 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישי בסון עם תוכן  אני מעוניין להצטרף
נושא: אני מעוניין להצטרף תאריך: 10/28/2007 1:08:00 PM
מחבר/ת: ישי בסון


מה נקודת המוצא וכמה זמן זה לוקח לך,

ביום שישי בצעתי את המסלול מ צומת העיפרון עד למרכז החדש שפתחו במקביל לרח´ ראול ולנדבר.

ישי :rating:


חזרה לפורום