טקסט הודעת פורום
| 10/28/2007 1:08:00 PM |
|
נושא: אני מעוניין להצטרף תאריך: 10/28/2007 1:08:00 PM
מחבר/ת: ישי בסון
מה נקודת המוצא וכמה זמן זה לוקח לך,
ביום שישי בצעתי את המסלול מ צומת העיפרון עד למרכז החדש שפתחו במקביל לרח´ ראול ולנדבר.
ישי :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|