טקסט הודעת פורום
10/28/2007 4:04:00 PM
אריה ריזנמן
הר סדום
נושא:
הר סדום
תאריך:
10/28/2007 4:04:00 PM
מחבר/ת:
אריה ריזנמן
תודה על התגובה הייתה רכיבה נעימה אך את העליה להר גם לא מצאנו עלינו ברגל
חזרה לפורום