טקסט הודעת פורום
| 10/28/2007 4:39:00 PM |
|
נושא: עליתי להר סדום ב - 25/10 לפנות בוקר תאריך: 10/28/2007 4:39:00 PM
מחבר/ת: assaf dattner
העליה היא בשביל שחור שהוא המשכו המזרחי של השביל שמתחיל מחלקו הדרומי של נחל פרצים , ליד מערת הקמח, וחוצה את מישור עמיעז ממערב למזרח.
|
חזרה לפורום |
|
|