הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2007 4:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  assaf dattner עם תוכן  עליתי להר סדום ב - 25/10 לפנות בוקר
נושא: עליתי להר סדום ב - 25/10 לפנות בוקר תאריך: 10/28/2007 4:39:00 PM
מחבר/ת: assaf dattner

העליה היא בשביל שחור שהוא המשכו המזרחי של השביל שמתחיל מחלקו הדרומי של נחל פרצים , ליד מערת הקמח, וחוצה את מישור עמיעז ממערב למזרח.



חזרה לפורום