טקסט הודעת פורום
| 10/28/2007 8:12:00 PM |
|
נושא: כדאי לקנות אופניים דרך האינטרנט? תאריך: 10/28/2007 8:12:00 PM
מחבר/ת: גיא ש
שלום, אני רוצה לקנות "rocky mountain" element 50 דרך אתר bikesmart. בהנחה ובדקתי את האופניים בארץ: האם למישהו יש נסיון עם האתר הזה? כמה מכס צריך לשלם? מה דעתכם?
|
חזרה לפורום |
|
|