נושא: הרעשים בבלם הקדמי - תולדה של כיוון ולא של חיזוק תאריך: 10/28/2007 8:21:00 PM
מחבר/ת: אדי שור
לאביעד שלום, אני נתקלתי בבעיה זהה באופניים שלי, בבלם SHIMANO XT . שיחררתי את הגלגל הקדמי ע"מ לוודא שהוא מקובע כדבעי לבולם ושוב חיזקתי. שיחררתי את בגרי "אלן" בבלם ווידאתי שגם קיים מצב של הקבלה בין רפידות ולבין הרוטור והן שהמרווח בין הרפידות ולבין הרוטור זהה. באותה הזדמנות חגיגית ניקיתי את הרוטור עם תרסיס המתאים ובא לציון גואל. " ממני תראו וכן תעשו". בהצלחה, אדי.
|