טקסט הודעת פורום
| 10/28/2007 10:50:00 PM |
|
נושא: לאילו חנויות הלכת? לי היתה בעיה דומה וקיבלתי שירות תאריך: 10/28/2007 10:50:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג
ללא שום בעיה. איפה אתה גר? אני יכול להמליץ לך עם חנות טובה אולי. אם לא תמצא יש לי זוג עודף בבית אבל אני גר בבאר שבע וזה קצת רחוק לך נראה לי.
|
חזרה לפורום |
|
|