הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2007 10:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  לאילו חנויות הלכת? לי היתה בעיה דומה וקיבלתי שירות
נושא: לאילו חנויות הלכת? לי היתה בעיה דומה וקיבלתי שירות תאריך: 10/28/2007 10:50:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

ללא שום בעיה. איפה אתה גר? אני יכול להמליץ לך עם חנות טובה אולי. אם לא תמצא יש לי זוג עודף בבית אבל אני גר בבאר שבע וזה קצת רחוק לך נראה לי.


חזרה לפורום