נושא: פירוק סתם חלוד ?!~ הכיצד תאריך: 10/28/2007 11:10:00 PM
מחבר/ת: רום סיונוב
יש לי שלדה ישנה וסטם חלוד .....
ניסתי ולפתח את העסק וגזרתי את הבורג של השושנה ...
איך אני יכול לפר עכשיו את הסטם ולהוציא תשושנה ? הארורה :mad: :confused:
עם זזקקל ולדפוק עם ברזלארוך כולשהו ? יעזור ?
יש עוד שיטות
פשוט האבתי תשילדה ובלי לי על אופני עיר ... :p
|