הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2007 11:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רום סיונוב עם תוכן  פירוק סתם חלוד ?!~ הכיצד
נושא: פירוק סתם חלוד ?!~ הכיצד  תאריך: 10/28/2007 11:10:00 PM
מחבר/ת: רום סיונוב

יש לי שלדה ישנה וסטם חלוד .....

ניסתי ולפתח את העסק וגזרתי את הבורג של השושנה ...

איך אני יכול לפר עכשיו את הסטם ולהוציא תשושנה ? הארורה :mad: :confused:

עם זזקקל ולדפוק עם ברזלארוך כולשהו ? יעזור ?

יש עוד שיטות

פשוט האבתי תשילדה ובלי לי על אופני עיר ... :p


חזרה לפורום