הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2007 10:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גזרת את הבורג בזמן פתיחה??
נושא: גזרת את הבורג בזמן פתיחה?? תאריך: 10/29/2007 10:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

יכול להיות שיש שם הרבה יותר חלודה ממה שנדמה לך, ולא בטוח שאתה בכלל רוצה להתעסק עם זה.

מקל מטאטא מתאים מאוד כדי לדפוק אום שושנה כלפי מטה, עד שיצא מהצד השני (כמובן, אחרי שהבורג והסטם כבר לא נמצאים שם...).

בהצלחה


חזרה לפורום