נושא: גזרת את הבורג בזמן פתיחה?? תאריך: 10/29/2007 10:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יכול להיות שיש שם הרבה יותר חלודה ממה שנדמה לך, ולא בטוח שאתה בכלל רוצה להתעסק עם זה.
מקל מטאטא מתאים מאוד כדי לדפוק אום שושנה כלפי מטה, עד שיצא מהצד השני (כמובן, אחרי שהבורג והסטם כבר לא נמצאים שם...).
בהצלחה
|