נושא: צריך עזרה דחוף!! - בולם אחורי תאריך: 10/29/2007 11:13:00 AM
מחבר/ת: amos maklop
שלום.. יש לי אופני מונגוס אוטרו 2007 ... טילתי השבוע באזור הררי (סטף) ומאז הבולם כאילו נתקע.. עד שאני משחק עם הכפתור שנועל אותו(האדום עם +ו-)... ואז הוא משתחרר ומשמיע מין רעש מוזר (כמו של חירחור) והבולם יוצא החוצה ז"א משתחרר מהמצב של התקיעה שהוא היה בו... אבל כשאני קופץ אפילו גבהים נמוכים כמו גובה של אבן שפה (מדרכה) אני לא מרגיש שהבולם עובד... כי האופנים נוחתות כמו זנב קשיח (מבחינת תחושה).. ואז שוב אני מסתכל על הבולם והוא תקוע שוב (כאילו אין לו כוח לדחוף בחזרה...) מה לעשות?? האם באמת מת לי הבולם? או שישנה אפשרות לתקנו?? או שמא שווה יותר לקנות כבר בולם חדש?? ותם לידע כללי איך אני איזה בולם מתאים לאופנים שלי?? ולפי מה שראיתי העסק יקר במקצת.. לא כך?? תודה רבה!! עמוס.
|