הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2007 1:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רום סיונוב עם תוכן  הבעיה היא אחרת
נושא: הבעיה היא אחרת  תאריך: 10/29/2007 1:39:00 PM
מחבר/ת: רום סיונוב

מקל של מטאטא לא נכנס לי שם זואת שילדה שנשמרה מצויין

היא צריכה להיות אולי בת 20 שנה !

זה סטם ישם כמו של האופניים הBMX עם בורג ארוך ובוקסה 13 או 14 למעלה כשאתה סוגר תבורג אתה סוגר גם תכידון

ככה שהמוט הברגה נשאר לי ביד והשושנה בפנים אני רוצה לפרק את הסטם כדי לצבוע ואני לא רוצה לעשות עוד יותר נזק :((

תשלדה ולגרזאבל עכשיו אני תקוע ! :eek: :mad:


חזרה לפורום