טקסט הודעת פורום
| 10/29/2007 2:16:00 PM |
|
נושא: לדעתי האופניים עדיין באחריות תאריך: 10/29/2007 2:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
למה שלא תתן לחנות שבה קנית לבדוק מה זה?
ודרך אגב, לפי האתר של רוזן&מינץ אין לאף דגם של אוטרו בולם ננעל. איזה בולם? איזה דגם בדיוק האופניים?
ברמן
|
חזרה לפורום |
|
|