הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2007 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לדעתי האופניים עדיין באחריות
נושא: לדעתי האופניים עדיין באחריות תאריך: 10/29/2007 2:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

למה שלא תתן לחנות שבה קנית לבדוק מה זה?

ודרך אגב, לפי האתר של רוזן&מינץ אין לאף דגם של אוטרו בולם ננעל.
איזה בולם?
איזה דגם בדיוק האופניים?

ברמן


חזרה לפורום