נושא: שימו לב לאהבה תאריך: 10/29/2007 6:41:00 PM
מחבר/ת: דרור פסי
I bought this bike in ´94 or ´95 when it just came out. Her name is Crystal and she´s the best! We´ve been so many places, she´s the best and I love her! She´s been abused (so many crashes including being hit by two cars) and remains strong. She´s showing a little bit of rust which is to be expected after being ridden in so many wet and salty environments. I´m so crazy about my bike she´s even slept in the same bed as me.
הבחור מתייחס לאופניו בשם נקבה (באנגלית) ואפילו ישן איתן במיטתו... מתוך בקורת אפניים באתר MTBR
|