טקסט הודעת פורום
| 10/29/2007 10:29:00 PM |
|
נושא: ספייסרים לציר מרכזי תאריך: 10/29/2007 10:29:00 PM
מחבר/ת: edy segal
אני תל אביבי. פניתי לסלאלום בתל אבי וגם פניתי לבייק פלאנט ביהוד. לא הספקתי לדגום את שאר החנויות ברחוב החשמונאים (יש שם עוד איזה 3 חנויות).
|
חזרה לפורום |
|
|