נושא: אין לי ניסיון עם האתר תאריך: 10/30/2007 3:49:00 PM
מחבר/ת: baby x
אין מכס על אופניים, יש רק מע"מ. לגבי הזמנה מקוונת... בהנחה שרכבת בארץ, ובדקת את האופניים ואת המידה, ואתה מרגיש נוח עם האתר, ויש פער מחירים שמצדיק את הטרחה ואת מחיר המשלוח הגבוה (שעל עלותו+עלות האופניים יתווסף מע"מ)...אז
תן בראש.
|