טקסט הודעת פורום
| 10/30/2007 7:36:00 PM |
|
נושא: TREK תאריך: 10/30/2007 7:36:00 PM
מחבר/ת: ינאי עוזיאל
ה- Trek עושות רושם מצויין, אני התלהבתי מהם ואני הייתי רוצה לרכוש אותם ברגע שיתפנה לי ממון. הערה : אני לא נמנה על המבינים באופניים אלא על המתלהבים : :p :p
|
חזרה לפורום |
|
|