טקסט הודעת פורום
| 10/30/2007 7:48:00 PM |
|
נושא: שאלה דחופה בקשר לשידרוג !/המלצה תאריך: 10/30/2007 7:48:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
שלום ! אם ראיתם בהודעות קודמות לזו אני מחפש עכשיו סט הדראולי (ברקסים). יש לי הצעה לברקס: שימנו BRM 525. משהו מכיר ? איך הברקס הזה בהשוואה ל 535 ? תודה מראש ויום טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|