נושא: המלצה שיכוך מלא תאריך: 10/30/2007 10:50:00 PM
מחבר/ת: יצחק זהר
בדרך כלל כל אחד ממליץ על שלו אז זהו גם אני קניתי לפני כשלושה חודשים ג´יאנט אנטם אס
שידרגתי חלקים במעמד הקניה לברקס דיסק הידראולי הילוכים שימנו דיאור 27
כמו כן הדבר שכן הייתי משנה אצלי גם אחרי השידרוג ושלא ידעתי קודם זה בולם קידמי עם ריבאונד איטי יותר
פרטים על ג´יאנט באתר ג´יאנט ישראל המחיר כרגע על המפרט הקיים4.950 ש"ח
בהצלחה :D
|