טקסט הודעת פורום
| 10/31/2007 7:41:00 AM |
|
נושא: שרשרת סראם תאריך: 10/31/2007 7:41:00 AM
מחבר/ת: יואב דהן
שלום רב ברשותי שרשרת סראם בעקבות תקלה בשטח "קריעת שרשרת" ביצעתי חיקון עם חוליית שחרור מהיר וגם הורדתי את החולייה הפגועה השאלה: האם ניתן ואו רצוי להוריד ואו להוסיף חוליות בשרשרת סראם?
|
חזרה לפורום |
|
|