הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2007 7:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב דהן עם תוכן  שרשרת סראם
נושא: שרשרת סראם תאריך: 10/31/2007 7:41:00 AM
מחבר/ת: יואב דהן

שלום רב
ברשותי שרשרת סראם בעקבות תקלה בשטח "קריעת שרשרת" ביצעתי חיקון עם חוליית שחרור מהיר וגם הורדתי את החולייה הפגועה
השאלה: האם ניתן ואו רצוי להוריד ואו להוסיף חוליות בשרשרת סראם?


חזרה לפורום