הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2007 8:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  המלצות
נושא: המלצות תאריך: 10/31/2007 8:54:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

לי היה haro shift r5 שהיו מצויינות.
שמעתי ביקורות מצויינות על specialized fsr xc.אני חושב שהיבואן משדרג להם אם הבלמים להידראוליים.


חזרה לפורום