טקסט הודעת פורום
10/31/2007 8:54:00 AM
זיו קנטור
המלצות
נושא:
המלצות
תאריך:
10/31/2007 8:54:00 AM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לי היה haro shift r5 שהיו מצויינות.
שמעתי ביקורות מצויינות על specialized fsr xc.אני חושב שהיבואן משדרג להם אם הבלמים להידראוליים.
חזרה לפורום