נושא: קצת יקר תאריך: 10/31/2007 11:26:00 AM
מחבר/ת: חנן יוסף
השלדה אומנם מצוינת, אבל אתה מקבל מפרט זהה ל- Trek 4300 במחיר גבוה ב-400 ש"ח. חשוב שתבין כי שדרוג של אופניים כאלה אינו כדאי, רק המעבר ל-27 הילוכים יעלה כמו 1/2 אופניים, לא בטוח שהגלגלים מתאימים לדיסקים, והמזלג הוא בסיסי ביותר. אבל החשוב ביותר שתקנה את האופניים שיגרמו לך לרצות לרכב.
|