נושא: חוות דעת בבחירת אופניים משומשות תאריך: 10/31/2007 12:59:00 PM
מחבר/ת: משה מור יוסף
אני מתלבט בין שתי זוגות טופניים אני אשמח לקבל חוות דעת GT I DRIVE 5.3 2005 HARO SHIFT R 7 2005 קראתי רבות על שניהם ואני ממש מתלבט מפני שזה הולך להיות אופני שיכוך רציניות ניקרא להם כך הראשונות שלי הזוג הראשון ז"ק של GIANT
|