הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2007 4:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  איזה דגם של K2?
נושא: איזה דגם של K2? תאריך: 10/31/2007 4:38:00 PM
מחבר/ת: baby x

החברה חביבה, ומיובאת לארץ על ידי מוטואופן

עכשיו פרט והבא דוגמאות


חזרה לפורום