נושא: בעניינן הבולם תאריך: 10/31/2007 6:04:00 PM
מחבר/ת: amos maklop
הבולם פשוט נתקע עד שאני מסובב את הכפתור (שקובע את מידת הקושי של הבולם) אני לא יודע למה אבל הוא כל פעם נתקע... נראה לי שזה פשוט בולם דפוק.. ואני קניתי את האופניים במגה ספורט(הייתי איש קבע אז יש לי 26% הנחה...)ולא דרך רוזן & מינץ אז אני לא יודע אם עדיים יש לי אחריות..
|