הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2007 6:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amos maklop עם תוכן  בעניינן הבולם
נושא: בעניינן הבולם תאריך: 10/31/2007 6:04:00 PM
מחבר/ת: amos maklop

הבולם פשוט נתקע עד שאני מסובב את הכפתור (שקובע את מידת הקושי של הבולם) אני לא יודע למה אבל הוא כל פעם נתקע...
נראה לי שזה פשוט בולם דפוק..
ואני קניתי את האופניים במגה ספורט(הייתי איש קבע אז יש לי 26% הנחה...)ולא דרך רוזן & מינץ אז אני לא יודע אם עדיים יש לי אחריות..


חזרה לפורום