נושא: שאלה קטנה על גלגלים תאריך: 10/31/2007 6:29:00 PM
מחבר/ת: doron gera
ערב טוב אנשים.
קושייה לגבי פירוק מהיר של הגלגל: פירקתי לצורך החלפת פנימית. והרכבתי השאלה שלי ( אולי נשמעת מטומטמת) כמה חזק יש להדק את הגלגל? מפחיד אותי לחשוב שהגלגל מתפרק לי בירידה...
שאלה שנייה, אחרי הרכבת הגלגל, סובבתי אותו ככה עם היד ושמתי לב שאחת הרפידות של הברקס עוצרת אותו ( בלמי V), ז"א הגלגל לא מאוזן. סידרתי את ככה לפי העין והכל בסדר, ככה נראה לי. איך באמת ניתן לבדוק את זה? הגלגל נראה כמסתובב בסדר ללא שמיניות או משהו כזה. תודה מראש.
|