נושא: ghost amr תאריך: 10/31/2007 9:12:00 PM
מחבר/ת: Eli Gold
אני ושני האחים שלי רוכבים על ghost amr 9000 2007 אופני מצוינות שילדה מדהימה מבחינת זויות.(מתפסות עליות בצורה מדהימה) האופנים בניה ידנית בגרמניה. הבעיה שאין בארץ יבואן (היה וסגר את החנות) מבחינת חלקים ואחריות. אבל ניתן לקנות הכל דרך חנות בגרמניה www.starbike.com
|