נושא: תשובה תאריך: 10/31/2007 10:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הידוק הברגים - ללא כלים. צריך להגיע למצב שבו בעת נדנוד הגלגל לצדדים אין "תקתוקים" שמעידים על חופש כלשהו, אבל הגלגל עדיין מסתובב בחופשיות. עדיף שיהיה הכי מחוזק שאפשר כל עוד אין פגיעה בחופשיות הגלגול.
לגבי השאלה השניה - אם הציר בולט באותה מידה משני הצדדים - אל תתעסק עם זה יותר מדי. יש בורג קטן על כל אחת מזרועות הבלמים משני צידי הגלגל. הידוק בורג בצד אחד מרחיק את הרפידה באותו צד מן הגלגל. לאחר הכיוונון כדאי ללחוץ על ידית הבלמים מספר פעמים, גם בכוח גדול מהרגיל, כדי לודא שהאיזון נכון.
בהצלחה
|