טקסט הודעת פורום
11/1/2007 3:39:00 PM
מיכאל וולוביקוב
שלום
נושא:
שלום
תאריך:
11/1/2007 3:39:00 PM
מחבר/ת:
מיכאל וולוביקוב
מי יודע, איזה לחץ צריך לשים לאופני BMX?
חזרה לפורום