הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2007 7:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זאב רומר עם תוכן  נוסע בכביש מס 1 לכיוון ירושלים
נושא: נוסע בכביש מס 1 לכיוון ירושלים תאריך: 11/1/2007 7:02:00 PM
מחבר/ת: זאב רומר

יורד בלטרון (מתפצל ימינה)ולוקח שמואלה מתת לגשר.
ברמזור ממשיך ישר ואחרי כ-200-300 מ´ פונה ימינה וחונה.
שם תיראה את השלט "פארק איילון(שזה למעשה פארק קנדה)שבסרט.

אם אתה בה מכיוון ראם או צומת נחשון אתה ממשיך ישר(לכיוון צומת לטרון,או לכיוון
הירידה לכביש 1-ירושלים/ת"א ,אבל לא יורד אלה ממשיך ישר) ,עובר הרמזור ואחר כך
פונה ימינה לפארק איילון.

שווה מאוד .אחלה סינגלים,אחלה טכני,אחלה נוף.

ד"א ,יש מפה של הסינגלים של פארק קנדה-"שביל נט".שווה לקנות למי שלא מכיר את המקום.


חזרה לפורום