נושא: נוסע בכביש מס 1 לכיוון ירושלים תאריך: 11/1/2007 7:02:00 PM
מחבר/ת: זאב רומר
יורד בלטרון (מתפצל ימינה)ולוקח שמואלה מתת לגשר. ברמזור ממשיך ישר ואחרי כ-200-300 מ´ פונה ימינה וחונה. שם תיראה את השלט "פארק איילון(שזה למעשה פארק קנדה)שבסרט.
אם אתה בה מכיוון ראם או צומת נחשון אתה ממשיך ישר(לכיוון צומת לטרון,או לכיוון הירידה לכביש 1-ירושלים/ת"א ,אבל לא יורד אלה ממשיך ישר) ,עובר הרמזור ואחר כך פונה ימינה לפארק איילון.
שווה מאוד .אחלה סינגלים,אחלה טכני,אחלה נוף.
ד"א ,יש מפה של הסינגלים של פארק קנדה-"שביל נט".שווה לקנות למי שלא מכיר את המקום.
|