טקסט הודעת פורום
11/1/2007 10:55:00 PM
נועם גרימברג
אם הכוונה היא לצמיגים אז...
נושא:
אם הכוונה היא לצמיגים אז...
תאריך:
11/1/2007 10:55:00 PM
מחבר/ת:
נועם גרימברג
על כל צמיג מוטבע בצידו את תווך הלחצים התקין.
חזרה לפורום