הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2007 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  אם הכוונה היא לצמיגים אז...
נושא: אם הכוונה היא לצמיגים אז... תאריך: 11/1/2007 10:55:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

על כל צמיג מוטבע בצידו את תווך הלחצים התקין.


חזרה לפורום