הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2007 10:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סמי עם תוכן  בלמי דיסק
נושא: בלמי דיסק תאריך: 11/1/2007 10:57:00 PM
מחבר/ת: סמי

שלום חברים, אני רוכב מתחיל לאחרונה רכשתי אופני רכיבה מסוג זנב קשיח,מדובר באופנים עם בלמי דיסק, לאחר הרכבתם ולאחר רכיבת הנסיון הראשונה הבחנתיבעת השימוש בבלמים כי הגלגל הקדמי עוצר בצורה טובה אולם הגלגל האחורי לא עונה על הצפיות ואין עצירה מוחלטת אלא לאחר מס´ מטרים. לציין כי נסיתי לכוון את הבלמים האחורים אך זה לא עזר, האם זה בסדר ותקין שזה כך או שישנה בעיה עם בלמי הגלגל האחורי. תודה מראש סמי.



חזרה לפורום