טקסט הודעת פורום
11/1/2007 11:35:00 PM
רותם ארדמן
iron horse sgs
נושא:
iron horse sgs
תאריך:
11/1/2007 11:35:00 PM
מחבר/ת:
רותם ארדמן
שלום אני מתכונן לקניית iron horse sgs רציתי לדעת קצת יותר על האופנים איך הם? מה הם שוות?
תודה לעונים
חזרה לפורום